Jeg leder efter nogle billige Corsager til en udklædningsfest

For et par dage siden blev jeg inviteret til en udklædningsfest, som skal foregå her i denne weekend, og da jeg jo hurtigt har skulle finde ud af, hvad jeg skal tage på, har jeg besluttet mig for at købe nogle billige Corsager.

Min plan er indtil videre at købe to billige Corsager i forskellig farve, så jeg den første halvdel af aftenen kan have den ene på, hvorefter jeg skifter til den anden senere hen på aftenen. Jeg tænker lidt, at den første skal være rød og den sidste skal være sort, men jeg har ikke lagt mig fast på noget endnu.

Det kommer jo sådan set også an på, hvor jeg kan finde nogle billige Corsager til mit kostume, for hvis jeg kun kan finde én butik, der kun forhandler to slags corsager, hvoraf den ene er grøn og den anden er blå. Så bliver jeg jo nødt til at købe dem, og så må det jo være sådan.

Grunden til jeg har bestemt mig for, at jeg skal være iført billige Corsager er, at jeg synes, at det ser vildt godt ud. Man kommer til at få en helt utrolig figur, som man ellers kun kan drømme om – og jeg vil selvfølgelig være den flotteste kvinde til festen.

Derudover er det også billigt at købe billige Corsager, og da jeg ikke har særlig mange penge tilbage resten af den her måned, vil jeg gerne spare så meget som muligt. Jeg overvejede derfor også kun at købe ét corsage, men det besluttede jeg mig hurtigt for ville blive for kedeligt.

Man må jo gøre en indsats for at se godt ud, og så er det jo i øvrigt også smart, at jeg vælger at købe de billige Corsager.

Skriv et svar

