Et dildoparty skal redde min venindes og mit venskab

Min veninde og jeg har ikke set hinanden i alt for lang tid, og vi mødtes så her forleden på en café, hvor vi snakkede over en kop kaffe. Der var rigtig mange ting, vi skulle have snakket om, men det mest overraskende emne var “dildoparty”.

Min veninde fortalte nemlig, at hun for nogle måneder siden havde været til dildoparty med nogle veninder, og det havde været vildt sjovt og spændende. Hun havde aldrig været til sådan et før, og det kom virkelig bag på hende, hvor fedt det faktisk var.

Det kunne jeg nu godt have fortalt hende, da jeg jo er en hyppig dildoparty gænger. Det var jeg i hvert fald før jeg fik mand og børn, men vi kan jo ikke alle rende rundt og leve det vilde singleliv resten af livet. Min veninde er derimod single, og hun fester hver weekend.

Nå men tilbage til historien. Min veninde og jeg kom så til at snakke om dildoparty, og vi tænkte, at det da kunne være vildt sjovt, hvis vi tog til et dildoparty sammen. Hun kender endda en, der arrangerer den slags, og vi kan nok godt få en plads her om et par uger.

Så skal jeg bare lige have fortalt manden om mine planer, men han plejer nu ikke at have noget imod den slags. Jeg overvejer faktisk, om jeg skal købe noget med hjem, så vores sexliv ikke bare er det samme hele tiden. Vi kunne, som så mange andre par, godt trænge til noget mere variation i dobbeltsengen.

Jeg tror derfor, at det kommende dildoparty kan redde mit forhold til min veninde og min mand. Min veninde og jeg snakker desværre ikke så meget sammen mere, og min mands og mit sexliv kunne godt peppes lidt op.

Skriv et svar

