Sextøj er min ide for at tilføre forholde spænding igen!

Min kæreste og jeg har efter mange års forhold besluttet, at vi skal sætte skub i vores sexliv igen. Der er gået for meget hverdag i det, så vi anstrenger os ikke længere for at gøre noget specielt ud af det. Vi må hver vælge en ting, vi skal prøve, og jeg har valgt sextøj.
Vi har hver fået en weekend over de kommende måneder, hvor vi skal overraske den anden med vores valg, så indtil da skal vi holde spændingen. Det er selvfølgelig lige så svært at købe sextøj til hende, som det er at købe almindeligt tøj, så jeg håber, at jeg har valgt det rigtige.

Eftersom jeg ikke er meget for at gå ind i en butik, så har jeg købt vores sextøj over nettet, hvor jeg fandt en butik, der havde et stort udvalg. Jeg var slet ikke klar over, at man kunne få så meget forskellige sextøj, men nu har jeg heller ikke ledt efter det før. Noget af det kunne jeg hurtigt udelukke, for det var slet ikke noget, jeg kunne forestille hverken hende eller mig i.

Selvom jeg er spændt på, hvad hun siger til det sextøj, jeg har købt, så er jeg mere spændt på, hvad det er hun har fundet på. Vi har ikke sat nogle grænser for hinanden, så der er frit valg på alle hylder. Det er lidt nervepirrende, når man ikke ved, hvad man skal udsættes for så at sige.

Selvfølgelig har jeg snakket medet par af mine kammerater om det, og de siger, at jeg bare skal slappe af og nyde det. Efter så mange år er det på tide, at vi prøve noget nyt, mener de.

Om to uger er det min weekend, hvor hun skal prøve sit sextøj, og jeg kan slet ikke vente med at se hende i det. Er sikker på, det bliver en rigtig god weekend!

Skriv et svar

