Jeg lå og fantaserede i morges om at starte min egen sexshop og sige mit job op. I ca. 10 min var jeg lykkelig som aldrig før. Jeg er dog alt for forsigtig af person til at kaste mig ud i sådanne ting bare lige uden videre.

Det kunne nemlig være intet mindre end fantastisk, at kombinere sit arbejde med sine interesser, og selvom det nok er hårdt at være selvstændig og drive en sexshop så har jeg det med at mande mig op til sådanne ting så længe lysten er der.

Vi har desværre ikke en særlig stor tradition for at være selvstændige i min familie, og vi er alle sammen mere eller mindre fattige så vi kan ikke rigtig hjælpe hinanden økonomisk med andet end 100 krone – og det kommer man altså ikke langt med når der skal åbnes en sexshop, og man skal have fyldt et lager med dildoer og andet sexlegetøj.

Det er jo desværre sådan i dagens Danmark, at man skal have penge for at tjene penge, så jeg kan da blive helt bange, når vi sidder tungt i denne økonomiske krise. Jeg kan i hvert fald ikke forstille mig at der er specielt mange der tør kaste sig over nye projekter såsom en sexshop, og hvis det selvstændige miljø går i stå, så går samfundet for alvor i stå.

1 comment
  1. Danny said:

    Jeg synes du skal kaste dig ud i at få stablet en online sexshop på benene. Man kan nemlig tydelig mærke, at du brænder for det, og så længe man gør det, så kan det ikke gå helt galt.

Skriv et svar

