En kvalitets dildo er tit den billigste løsning i det lange løb

Senere i dag skal jeg købe sexlegetøj, og i kan tro jeg glæder mig. Det er nemlig år og dage siden at jeg sidst har købt en dildo, og hvis ikke min bedste veninder spurgt indtil hvor tit jeg fornyer min samling af sex legetøj så var der nok gået et par år endnu før jeg havde fået mig en ny dildo.

Siden der er gået så lang tid siden jeg sidst købte mig en dildo, så synes jeg godt at jeg kan tillade mig at købe en vaskeægte luksus dildo. Med mit held og hukommelse kommer der nok også til at gå adskillige år, før jeg næste gang køber en dildo – så jeg synes godt, at jeg kan tillade mig at tage spenderbukserne på.

Heldigvis er jeg de seneste år kommet til penge, og er i store træk begyndt at købe kvalitet i stedet for kvantitet, og hvorfor i al verden skulle jeg gøre en forskel med sexlegetøj?

Jeg kan varmt anbefale at købe kvalitet, da det godt nok koster lidt mere, men så holder det også markant længere. Dette gør, at det tit bliver billigere i den lange ende, og hvorfor så ikke vælge kvalitet?

Skriv et svar

