Penispumpe – Mig og kæresten har lige købt en penispumpe

Jeg har igennem lang tid fantaseret om at købe en penispumpe, men det var først i går, at jeg fik mig taget sammen til at bestille en af slagsen online – og det viste sig at være overraskende billigt.

Det springende punkt blev at jeg opdagede, at udover at få en større penis, så ville jeg også holde længere under kærlighedsakterne, hvis jeg gjorde brug af en penispumpe. Jeg delte den information med min kæreste, og så kan jeg love for at hun blev helt vild i varmen, og hun ville hellere end gerne betale halvdelen. Det er nu en sød tøs jeg har fået fingrene i, og jeg kan varmt anbefale at bruge den fremgangsmåde – for så bliver der lyttet intensivt kan jeg godt love.

Bare penispumpen kommer snart

Vi håber begge inderligt, at vores nyindkøbte penispumpe kommer med posten før weekenden, og det burde den da også gerne – det er jo kun onsdag, og allerede små 24 timer siden at vi bestilte den. Så har vi nemlig weekenden til lige at sætte os ind i tingene. Jeg har nemlig ingen erfaring med at benytte en penispumpe, men der følger vel en udførlig manual med. Belært at tidligere køb, især saml selv møbler, har jeg lært at det er noget man skal afsætte lidt tid så det hele ikke bliver gjort i hast. Det er nemlig der, at det går galt. I hvert fald for mig. Hastværk er lastværk, og det kunne man snildt forstille sig ville være det samme med en penispumpe.

Skriv et svar

