Sexlegetøj – Jeg skal sammen med min veninde købe sexlegetøj

Flere og flere af mine venner er sprunget med på bølgen og køber deres sexlegetøj online. Jeg har endnu ikke prøvet det, da jeg alle dage har fortrukket at købe i lokale butikker. Jeg kan dog se lidt på det hele, at jeg betaler en del mere for mit sexlegetøj. Især indenfor de seneste år synes jeg, at prisforskellen er til at tage at føle på. Så jeg har fået en stigende lyst til at begynde at købe sexlegetøj online.

Derfor har jeg aftalt med en af mine bedste veninder, at vi i aften skal købe lidt sexlegetøj, mens vi drikker en god flaske rødvin eller to. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg har snydt lidt i forvejen og kigget de store danske sexlegetøjbutikker igennem for deres sortiment af især luksus dildoer, så jeg har en rimelig god ide om hvilke mærker, at jeg vil gå efter.

Jeg vil dog være lydhør overfor veninden som imellem os er lige den tand mere erfaren inden for sexlegetøj. Hun datede nemlig en fyr, der havde sin egen online sexbutik, og hun fik sexlegetøj foræret i tide og utide. Det havde hun bestemt ikke noget imod – og mig og resten af hendes veninder var selvfølgelig rasende misundelige. Især fordi hun altid havde trang til at fremvise det seneste hun havde fået af kæresten.

Det gjorde ikke tingene meget bedre, at jeg er sammen med er en låsesmed, og der kan man en sjælden gang få en gratis oplukning, hvis man er heldig, at han er i nærheden. Omvendt skal han ud og låse op på alle tider af døgnet for fremmede mennesker, og det bliver da noget trættende, når man bare vil ligge under dynen og hygge – eller i det mindste bare en gang i mellem få lidt nyt sexlegetøj foræret.

Skriv et svar

