Sexlegetøj – Jeg afventer ivrigt mit nyeindkøbte sexlegetøj

Kender i det, at man går forbi en sexbutik, og pludselig ser man noget man bare ikke kan stå for? Det skete for mig i går, efter jeg havde været ude hos en god veninde, og måske lige få et glas vin for meget.

Desværre var det sent, og butikken havde for længst lukket, men så er det jo godt, at internettet findes. Jeg slog lynhurtigt det ønskede sexlegetøj op på Google, og fandt let og elegant en dansk sexlegetøjsshop, der havde det ønskede sexlegetøj.

Jeg fandt endda også en dildo, som jeg tidligere har læst gode anmeldelser af, og da det er et stykke tid siden, så var det er ganske rimelig pris. Jeg kunne i hvert fald ikke stå for fristelsen. Så jeg går i disse dage og venter ivrigt på, at pakkeposten kommer og banker pænt på. Han vil godt nok blive taget imod med kyshånd. Pakkeposten er nu altid velkommen.

Jeg kan virkelig mærke, at blot ved at købe sexlegetøj er jeg blevet et mere positivt menneske, så det skal da nok blive den rene eufori, når jeg har det i hænderne klar til brug. Jeg kan næsten ikke vente.

Skriv et svar

