Dildoparty – Jeg måtte desværre takke nej til dildoparty

Mine veninder skal til dildoparty i løbet af weekenden, og desværre skal jeg til familiefest som vanen tro er så kedeligt, at man nærmest tror, at man er i kirke – og denne gang er det endda i Sverige det sker.

Så vil jeg altså langt hellere til en sjov dildoparty sammen med mine gode veninder. men desværre er der ting, man bør komme til. Selvom det er en langt ude familiemedlem, man nærmest aldrig har set før som fylder rundt.

Jeg ville ønske, at de aldrig havde nævnt for mig, at de skulle til dildoparty – for uvidenhed er som bekendt en velsignelse. Nu vil jeg helt sikkert sidde til den fest, og forstille mig hvor sjovt mine veninder har det til en dildoparty. Det bliver en lang aften.

Det værste er næsten, at jeg både har lyst til at tage til dildoparty men måske endnu vigtigere så har jeg også brug for det. Min samling af sexlegetøj er nemlig ikke ligefrem opdateret – og jeg brænder virkelig for at få mig en ny dildo. Det ender nok med, at jeg ser mig nødsaget til at holde mit egen dildoparty – så bestemmer jeg nemlig selv datoen.

Skriv et svar

