Sexlegetøj – Tror i kæresten bliver glad for mine dildoer?

Det kan være svært at holde sig på måtten, når man falder over sexlegetøj, man ikke anede, man havde brug for. Det skete for mig for to dage siden, og jeg endte med at købe 2 nye luksus dildoer til samlingen, som burde komme med posten en af dagene. Dejligt!

Jeg tror også, at min kæreste bliver glad, for han har ingen dage været glad for min lyserøde dildo, som godt nok også var det første stykke sexlegetøj, som jeg nogensinde har købt. Jeg burde smide den ud, men jeg nænner det bare ikke og bare jeg lader et blik falde i retningen af den får jeg så mange gode minder og dengang jeg var en ung smuk kvinde med særdeles meget appetit på livet. Forhåbentlig kommer jeg i udsmidningshumør, når jeg får mit nye sexlegetøj i hånden. For ellers bliver jeg nødt til at give min kæreste velsignelse til at smide dildoen ud på et tidspunkt, hvor jeg ikke er hjemme – og vel og mærke ikke i vores egen skraldespand, for så går jeg bare ud og henter den. Jeg ved ikke om i kender typen, men min far er på præcis samme måde. Jeg svor ikke at blive på samme måde, men der er åbenbart ting i vores gener man ikke lige sådan kommer uden om.

Min nuværende dildo skulle helst smides samme sted hen som ringen i ringenes herre. Så er den i hvert fald væk for tid og evighed – men tror i jeg kan få kæresten til at tage på en lang og farefuld færd blot for at smide en dildo ud? Jeg synes i hvert fald godt at han kunne være lidt mere heltagtig i hverdagen, i stedet for kun at fokusere på sit kedelige job og konstant være klar til at hoppe for hans single venner, som da alt andet lige, må have langt mere fritid end ham?

Han siger i hvert fald altid at jeg holder ham i kort snor og at han er godt og stramt spændt for hestevognen når han engang i mellem vover sig rundt i vores hus mens jeg er hjemme. Derfor synes jeg også, at han skal forkæles lidt, og hvad er bedre end lidt nyt sexlegetøj som en overraskelse?

De to nyindkøbte dildoer er vidt forskellige så jeg har så at sige spillet på to heste på samme tid, for kan han ikke lide den eneste dildo, så er chancerne gunstige for at han vil kunne lidt den anden. Beklager han sig over begge, så synes jeg i hvert fald, at jeg har gjort mit og så må han altså komme ud af skuret, og selv købe en dildo efter hans ønsker – hvis han skulle være utilfreds.

Han plejer dog at være lidt mere medgørlig om fredagen, så hvis posten kommer med sexlegetøjet engang i morgen så er jeg sikker på at vi nok skal få en rigtig hyggelig weekend. Vi har i hvert fald ingen planer – ikke mig bekendt i hvert fald.

Skriv et svar

