Dildo Party Paraften – Jeg skal til dildo party med kæresten!

Endnu engang skal jeg til dildo party, og denne gang skal jeg prøve kræfter med en såkaldt paraften. Min kæreste er nemlig blevet lun på at deltage i glæderne, og det har længe været en fælles fantasi.

Han har jo set mig snart mange gange komme hjem med sexlegetøj fra en dildo party, og tit har han haft en lille bemærkning, eller noget han har ønsket lidt anderledes. Så hvorfor ikke få ham med på banen?

Vores dildo party paraften skal nok blive god, og det skal blive noget så befriende ikke efterfølgende at have kæresten små brokke sig som en anden bagsædechauffør. Denne gang bliver han tilfreds, eller også er det hans egen skyld. Dejligt.

Jeg har også set, at man kan komme til dildo party som en form for polterabend, og siden en af mine veninder netop har bekendt, at hun skal giftes, så kunne det være sjovt at give hende en vaskeægte dildo party. Så kan hun i stille og rolige omgivelser med sine veninder købe sexlegetøj til de næste mange år, og os der kommer med som det tynde øl, vil jo også have mulighed for at shoppe. Det ville næsten være dumt at lade være.

Skriv et svar

