Sex legetøj – Mine veninder er endelig begyndt at købe sex legetøj!

Flere og flere af mine veninder er endelig sprunget med på vognen, når det gælder sex legetøj. De har ellers alle dage forekommet mig lidt hellige, og jeg følte mig nærmest som venindegruppens sorte får. Ja, nærmest pervers.

Pludselig viser det sig dog, at alle som en, benytter sig af sex legetøj. De ville ikke helt ud med hvor længe de har gjort det, så jeg ser det som et skjult vink med en vognstang, at det har de nok gjort i et stykke tid. Det må åbenbart være blevet mere acceptabelt at stå åbent frem med at man bruger sex legetøj – i hvert fald indenfor venindegruppen. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg endelig har nogle veninder, som jeg kan snakke om sex legetøj med.  Det har været savnet, og jeg kan mærke, at jeg har fået fornyet lyst til at købe en ny dildo, eller hvad man nu skulle falde over. Jeg har givet mine (måske?) lettere uerfaringer veninder det tip, at man med fordel kan shoppe sexlegetøj online. Så kan man gøre det, når man har allerbedst tid og overskud i hovedet til at tænke på sig selv. Personligt gør jeg det altid når børnene er lagt i seng og manden er faldet i søvn på sofaen. Så har jeg nemlig fuldstændig ro i kroppen. Mange er mine veninder har hverken børn eller mand, så hvordan de lige har klaret sig uden sex legetøj er lidt af en gåde, og jo mere jeg tænker over det jo mere er jeg sikker på at de har stukket mig en lille hvid løgn over noget de var lidt flove over at bruge. Der er dog intet at skamme sig over.

Skriv et svar

