Sex legetøj – Jeg læser altid reviews før jeg køber sex legetøj

Jeg har altid holdt af at købe ting online. Det startede i sin tid med cd’ere, men er i dag stor set alt. Selv mit sex legetøj køber jeg online – og det har vist sig ikke blot at være billigere end den lokale sexshop – men også langt nemmere når man er blevet bekendt med hvordan man køber via internettet.

Jeg er især blevet glad for en online sexshop. Den hedder Lovejoy.dk og allerede efter at have læst brugeranmeldelser inde på Trustpilot havde jeg mine forhåbninger sat helt op. Der var 300 brugeranmeldelser og jeg formåede ikke at finde en der ikke på en eller anden måde var tilfreds.

Servicen herunder hvor nemt det er at købe igennem deres shop, og det store sortiment af sex legetøj blev vægtet højt hvilket er i fin tråd med hvad jeg personligt kigger efter, når jeg er på udkig efter et nyt fast sted, hvor jeg påtænker at bruge lidt af mine hårdt tjente penge.

Jeg kan endda læse mig frem til, at i hvert fald en del af de købende har modtaget en ekstra gave og jeg håber at når jeg engang modtager det bestilte sex legetøj at jeg så også har fået den. Anmelderne nævner ikke hvad det er, men man kan tydeligt aflæse, at de har været glade for denne surprise gave.

Hvis jeg er lidt heldig, er det noget der også kan nydes af min partner, for jeg har måske været lidt egoistisk ved det sex legetøj jeg valgte at købe. Det blev til en luksus dildo og en særdeles fræk vibrator, som jeg har fået anbefalet af veninder i snart mange år. Han skal jo også nyde godt af at jeg køber nyt sexlegetøj – eller kunne jeg vel ligeså godt være single?

Skriv et svar

