Sexlegetøj er desværre ofte tabu hos mange

For ikke så længe siden var jeg til en fødselsdags fest hos en gammel veninde fra folkeskolen. Vi ses ikke så tit, men har holdt kontakten ved lige i alle disse år trods alt. Hun har selvfølgelig fået en del nye veninder, og vi var en del, der ikke kendte hinanden i forvejen.

Min veninde er blevet single for ikke så længe siden, så jeg havde været frisk og købt hende et stykke sexlegetøj – en stor sort dildo. Jeg smilede over hele hovedet, da jeg købte den, for hun har heldigvis altid været en frisk og sjov pige, og jeg vidste hun ville elske sit nye sexlegetøj.

Da vi alle var kommet til middagen, begyndte hun selvfølgelig at pakke sine gaver op, og da hun åbnede min, så flækkede hun af grin, men to af de “nye” piger så nærmest ud som om de fik noget galt i halsen, da de så den store dildo, der dukkede op fra papiret. Ærligt: sexlegetøj som en dildo ser meget stor ud, men det er jo ikke meningen, at den hele skal op, men det kunne de jo ikke vide, hvis de aldrig havde prøvet en.

Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde, så jeg valgte det første. Under middagen skete der så det sjove, at flere og flere kom frem med deres historier om sexlegetøj, og det blev en hylende morsom festmiddag. Selv de to “snerpede” fik da holdt på min venindes nye “ven”, og det kom der flere sjove billeder ud af, som bestemt ikke skal vises her.

Min pointe er nok, at det der med sexlegetøj altså ikke er så farligt, som nogen går og tror. Det kan være enormt frækt for pigen, når hun er alene, men kan bestemt også bruges af par som et supplement til at spice forholdet lidt op. Så smid tabuerne overbord – de hører ikke til i vores moderne samfund.

Skriv et svar

