Min gamle ven skal “udnyttes” med sexlegetøj

Mine fugtige fantasier går i dag på den weekend, der kommer nu. Jeg skal nemlig ses med en gammel ven, og det bliver bare helt fantastisk, fordi vi svinger helt vildt godt sammen.

Vi er begge alene, og da vi er ret gode til at have sex sammen, så er jeg sikker på, at vi skal dyrke hed og lækker sex i et døgn i træk. Jeg har købt noget nyt sexlegetøj, som jeg vil have, at vi skal prøve at bruge, så det glæder jeg mig til. Jeg elsker at købe nyt sexlegetøj, og jeg tror jeg køber nyt ca. hver anden måned. Det er så lækkert og frækt at få noget nyt sexlegetøj ind af døren, og bare kaste sig over det med det samme, for at se hvad det dog kan bringe af nydelse med sig.

Min ven skal sætte skønne brystklemmer på mig, og bruge den nye dildo lige hvor han vil. Dildoen er lige nu mit yndlings sexlegetøj, og jeg må sige, at den bliver brugt flittigt.

Jeg kan godt gå og drømme om, hvad jeg skal lave af frække ting om aftenen, og så er jeg sådan dejlig opstemt hele dagen. Er det ikke vildt dejligt, at man kan gå og tænde sig selv på den måde.

Jeg er af den holdning, at man tids nok kan blive gammel, og indtil man er det, så skal man da nyde så meget som muligt.

Jeg elsker sex og sexlegetøj og jeg nyder det dagligt, hvis jeg kan komme til det.

Skriv et svar

