Min dildo vibrator får mig op og ringe på to sekunder

“Jeg gad virkelig godt få en kæmpe lækker orgasme lige nu – jeg trænger sådan”, sagde jeg til mig selv, da jeg havde været ude og dyrke en masse sport den anden dag. Jeg fantaserede hele vejen hjem fra træningscentret om den dildo vibrator, som jeg har, der lå og ventede på mig i skuffen.

Da jeg kom hjem, kastede jeg mig straks over min dildo vibrator, som på et split sekund fik mig helt op og ringe. Det er for vildt, som den bare tænder mig.. Det gør rigtig sex nu også, men hvis man er i tids pres, og man bare har lyst til at komme nu og her, så er det altså meget mere praktisk at hive fat i sin dildo vibrator. Den kræver ikke noget til gengæld, og leverer varen hver gang. Det er nu lækkert.

Lyder måske lidt fjollet, men lige netop min dildo vibrator har jeg ikke specielt behov for at bruge med en partner. Den er til den hurtige lyst, der opstår i mig, og som bare skal tilfredsstilles nu og her.

Skriv et svar

