Så har jeg endeligt været på besøg i en sexbutik på Istedgade

sexbutikJeg kommer fra Jylland og har boet i København i næsten 5 år. Jeg har besøgt København rigtig mange gange, før jeg flyttede hertil, men på trods af dette, så er det først nu, jeg har taget mig sammen og besøgt en af de mange sexbutikker på Istedgade.

Jeg er ikke sikker på hvad der har holdt mig tilbage. Jeg vil nok sige, at det primært er generthed, fordi jeg ikke er vant til det med at kigge åbenlyst på dildoer i et vindue i en sexbutik eller at gå ind i en sexbutik med røde neon bogstaver på facaden. Jeg har været mest vant til at købe sexlegetøj på internettet.

Bare det at andre er klar over, at jeg besøger en sexbutik er jo ikke en tanke, man er glad for at have. Nu skal det så med i overvejelserne, at der er langt flere der dømmer andre i Jylland end der er i København. Det er ganske almindeligt at gå i en sexbutik i København. Især på Istedgade, hvor sexbutikkerne ligger side om side. Det er det ikke i Jylland.

Det var en god oplevelse at besøge en sexbutik. Der er nu ikke noget som at have et produkt i mellem hænderne, inden man køber det, men sådan er det generelt med alle produkter.

Hvis ikke du selv har prøvet at besøge en af de mange sexbutikker på i Istedgade, så skal du endelig ikke holde dig tilbage.

Skriv et svar

